JAVNI POZIV

za financiranje studentskih aktivnosti/projekata

 

1. PREDMET I CILJEVI POZIVA

Studentski centar u Varaždinu poziva:

1. studente pojedince (redoviti i izvanredni) koji studiraju na učilištima u Varaždinu, Čakovcu, Koprivnici, Križevcima i Bjelovaru

2. ostale studente pojedince (redoviti i izvanredni) koji su u prethodnoj i/ili tekućoj kalendarskoj godini ostvarili neto naknadu u minimalnom iznosu od 500,00 EUR-a temeljem ugovora o obavljanju studentskog posla preko Studentskog centra u Varaždinu (Student servis Varaždin ili podružnice Čakovec, Koprivnica, Križevci, Bjelovar)

3. studentske organizacije (studentski odbori, studentski zborovi visokih učilišta te studentske udruge) koje su registrirane na području gradova: Varaždin, Čakovec, Koprivnica, Križevci i  Bjelovar, koje imaju sjedište na učilištima ili u svom nazivu imaju naziv visokog učilišta, uz potpis odgovorne osobe učilišta (dekan/rektor), studentski odbori uz supotpis odgovorne osobe ustanove

4. grupe studenata (redoviti i izvanredni) koji studiraju na učilištima u Varaždinu, Čakovcu, Koprivnici, Križevcima i Bjelovaru

5. ostale grupe studenata (redoviti i izvanredni) čiji je svaki član u prethodnoj i/ili tekućoj kalendarskoj godini ostvario neto naknadu u minimalnom iznosu od 500,00 EUR-a temeljem ugovora o obavljanju studentskog posla preko Studentskog centra u Varaždinu (Student servis Varaždin ili podružnice Čakovec, Koprivnica, Križevci i Bjelovar) da prijave aktivnosti/projekte za financijsku potporu iz područja kulturnih, sportskih, znanstvenih i edukacijskih aktivnosti koje isključivo provode studenti i studentske organizacije te su isključivo namijenjene studentima, sukladno čl. 14., st. 3. Zakona o obavljanju studentskih poslova („Narodne novine“ broj 96/18 i 16/20), koji će se provesti od 1. travnja do 31. listopada 2025. godine.

Poziv se ne odnosi na financiranje aktivnosti, programa i projekata trgovačkih društava, obrta, ustanova i zaklada.

 

2. VRSTA FINANCIJSKE POTPORE

Financijska sredstva koja se dodjeljuju putem ovog Poziva odnose se na financiranje kulturnih, sportskih, znanstvenih i edukacijskih aktivnosti koje isključivo provode studenti, grupe studenata i studentske organizacije te su isključivo namijenjene studentima.

Ukupna vrijednost Poziva iznosi 0,5 % neto iznosa naknade izvođaču, koje Studentski centar u Varaždinu prikuplja na žiro-računu posebne namjene i utvrđuje se zasebno za Student servis Varaždin i za svaku podružnicu (Čakovec, Koprivnica, Bjelovar i Križevci).

Povjerenstvo za raspodjelu naknade 0,5 % za studentske aktivnosti će, na temelju ocjena aktivnosti/projekata, Odlukom utvrditi je li prijava odobrena/neodobrena te visinu dodijeljenih sredstava, u iznosu koji je uvjetovan kvalitetom prijavljene aktivnosti/projekta (utvrđeno brojem bodova), brojem odobrenih projekata pristiglih na Poziv i ukupnim iznosom sredstava prikupljenih za tu namjenu.

 

3. UVJETI ZA PRIJAVU NA POZIV

Uvjeti ovog Poziva sadržani su u čl. 3. Kriterija za financiranje studentskih aktivnosti/projekata

 

4. SADRŽAJ PRIJAVE I DOKUMENTACIJA KOJU PRIJAVITELJ MORA PRILOŽITI UZ PRIJAVU

4.1. Prijava na Poziv mora sadržavati:

1. obrazac A1 - obrazac za prijavu aktivnosti/projekta za dodjelu financijskih sredstava

2. obrazac A2 - za prijavitelja studentsku udrugu - da udruga i odgovorna osoba nisu pravomoćno osuđene i protiv njih se ne vodi kazneni postupak

3. obrazac A3 - troškovnik aktivnosti/projekta s pripadajućom dokumentacijom

4. ponude pravnih subjekata za sve tražene troškove aktivnosti/projekta (ponude ne smiju biti starije od 45 dana od dana podnošenja prijave te ponuditelji ne smiju biti u blokadi)

5. obrazac A4 - suglasnost čelnika učilišta da se odobrena sredstva za aktivnost/projekt mogu isplatiti na račun učilišta (za studente pojedince, grupe studenata i studentske organizacije)

6. za prijavitelje studente pojedince preslika važeće članske iskaznice Student servisa ili iksice

7. za prijavitelje grupe studenata preslika važeće članske iskaznice Student servisa ili iksice svih članova grupe

Svi obrasci moraju biti potpisani.

Povjerenstvo ima pravo odobriti/ograničiti iznos sredstava za svaku pojedinu stavku navedenu u obrascu A3 – troškovniku aktivnosti/projekta.

Priložene ponude moraju zadovoljavati uvjete navedene u Kriterijima.

4.2. Neobavezni dio prijave sadrži

  • materijale o prezentaciji rada prijavitelja – javne objave, brošure, publikacije i slično.

4.3. Zaprimljeni prijedlozi aktivnosti/projekata sa svom pratećom dokumentacijom neće se vraćati.

 

5. NAČIN PRIJAVE

Prijave s potrebnom dokumentacijom podnose se isključivo putem e-maila na adresu elektroničke pošte potpore@scvz.hr

Sva pitanja u vezi s Pozivom mogu se tijekom trajanja Poziva poslati na e-mail potpore@scvz.hr.

 

6. ROK PODNOŠENJA PRIJAVE

Rok za podnošenje prijava na Poziv je 18. ožujka 2025. godine.

 

7. KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE I NAČIN PROCJENE AKTIVNOSTI/PROJEKTA

Kriteriji za ocjenjivanje i način procjene aktivnosti/projekta dostupni su u dokumentu Kriteriji za

financiranje aktivnosti/projekata.

 

8. PRIJAVE KOJE SE NEĆE RAZMATRATI

Neće se razmatrati prijave koje ne zadovoljavaju uvjete iz točke 3., 4., 5. i 6. ovog Poziva.

 

9. NAČIN OBJAVE ODLUKE O DODIJELI FINANCIJSKIH SREDSTAVA

Odluku o dodjeli financijskih sredstava, donosi i objavljuje Povjerenstvo najkasnije u roku mjesec dana od objave Poziva, na internetskoj stranici Studentskog centra u Varaždinu https://www.scvz.unizg.hr.

Na odluku o odobravanju/neodobravanju financijskih sredstava prijavitelji nemaju pravo podnošenja žalbi/prigovora.

 

10. POTPISIVANJE UGOVORA O FINANCIRANJU AKTIVNOSTI/PROJEKTA

S odabranim prijaviteljem (studentom pojedincem/grupom studenata/studentskom organizacijom) kojem je odobrena financijska potpora, Studentski centar u Varaždinu će potpisati Ugovor o financiranju aktivnosti/projekta. Prije potpisivanja ugovora prijavitelj dostavlja Izjavu o nepostojanju dvostrukog financiranja - Obrazac A5.

Financijska sredstva će biti doznačena odabranom prijavitelju u roku i na način određen ugovorom o financiranju aktivnosti/projekta.

 

11. OBAVIJEST O OBJAVI POZIVA

Ovaj Poziv objavljen je 4. ožujka 2025. godine na internetskoj stranici Studentskog centra u Varaždinu https://www.scvz.unizg.hr.

Studentski centar u Varaždinu

Detaljnije na: https://www.scvz.unizg.hr/potpore/

 

Prijava korisnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.